Tema: Re: Aš per kvailas Mikrotik'ui
Autorius: Aladdin
Data: 2016-05-12 15:01:05
O aš va keikiau tp-link'ą, galvojau šudas ir jau buvau apsisprendęs mikrotiką imtis. Ale susimečiau
naujesni dd-wrt build'ą ir visokie gliukai su wireles pradingo. Ir kas nekeista greičio prasme daug
geriau už mikrotiką veikia. Dabar stovi sau kampe ir tiesiog veikia. Aišku mikrotiko funkcijų gausa
net per gui truputį paperka:)