Tema: Re: Ar verta upgrade?
Autorius: Caponi
Data: 2016-05-09 18:23:43
Jei užsirausiu ir prisiminsiu - papostinsiu. Youtubu naudojuosi pakankamai
retai, o specialiai tam gaišt laiko tikrai nesiruošiu. Juolab, kad, kaip
sakiau, tokį pasirinkimą aš mačiau ne kartą prieš kelis mėnesius - senas NB
su C2D ir integruota Intel VGA ant automato, jei max pasirinkimas, ant kurio
ir šokdavo, būdavo 1080p60, pradėdavo žagsėt, tai tekdavo rankiniu būdu
persijunginėt, dabar problemos nelikę, tai ir nesigilinu labai.
Bet kokiu atveju jei mes turim, tarkim, variantus 1080p60, 720p60, 480p
(30?), 360p (30?), tai kas draudžia egzistuot tiesiog 720p30 ar 1080p30?
Akivaizdu, kad Youtubas gali prikonvertuot bele ko ir bele kaip ir aš 100%
įsitikinęs, kad tokie pasirinkimai ant to mano NB (naršyklė - FF) būdavo
prieš kelis mėnesius. Ar jie likę dar dabar ir ar matomi vartotojui
pasirinkimai nepriklauso nuo konkretaus hardwaro - nežinau ir nelabai
aktualu.

Tai tiek iš manęs pasvarstymų, o ar tu tiki manim ar ne - sorry, nelabai man
įdomu...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/