Tema: Re: Ar verta upgrade?
Autorius: Nerijus
Data: 2016-05-09 13:29:46
On 2016-05-09 01:09 PM, Caponi wrote:
> "Sniegas" <sniegas@lietuvoje.lt> wrote in message
>
> Kaip ponui patinka, nors aš labiau linkęs tikėt savo akim, o ne tavo
> nuomone.

> Ar tikrai? T.y. aš neneigiu, kad tai pasirenkamas dydis filmo kūrimo
> metu, bet tu įsitikinęs, kad to negalima pakeist vėliau (apie prasmę,
> technines priemones ur įtaką matomam vaizdeliui dabar šneka neina)? Jei
> taip, tai pagalvok dar kartą.

	Siaip gal nezhinot kaip veikia jutriubas?

	Kamera filmuoji kokiu 2560x1440x60fps rezoliucijos (nu bilekokios
dideles, kuria tik jutriubas max palaiko) formatu filma. Uzhdedi kuo
mazhesni spaudima, kad gautus max kokybe.

	Puti ta fylma i jutriuba.

	Poto jutriubas nieko neklauses tavo ta fylma perkoduoja kokiu lievu
kodeku, ir padaro koki desetka visokios rezoliucijos ir fps versiju.

	Nu o juzeris jau renkasi pagal savo norus ir galimybes kuria versija
ziureti.

Placiau:
https://support.google.com/youtube/answer/2853702?hl=en
https://support.google.com/youtube/answer/1722171?hl=en