Tema: Re: Ar verta upgrade?
Autorius: Caponi
Data: 2016-05-09 12:10:06
100% mačiau ir ne kartą. Bet turbūt paskutinį kartą kai į tai buvau
atkreipęs dėmesį buvo kaip minimum prieš kelis mėnesius, tai gal kas
pasikeitė (kaip minėjau, aš nelabai intensyviai šitą servisą naudoju).
Plius tai tik spėjimas, ale gal tai ir nuo kompo priklauso, t.y. ne visiem
visada matomi vienodi pasirinkimai...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/