Tema: Re: Ar verta upgrade?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-05-09 12:03:21
Nemačiau nė vieno filmuka, kad būtų galima pasirinkti 720p ar 720p 60 fps.
Ten fps niekada nenurodomi.

"Caponi"  parašė naujienų news:ngpa96$2hq$1@trimpas.omnitel.net...

Nesu aš didelis youtubo vartotojas ir žinovas, tačiau 100% esu matęs, kad
būna fps pasirinkimai ties aukštesnėm rezoliucijom, t.y., pvz., ir 720p ir
720p60.

Tačiau net ir jei to nebūtų, jei jau kabinėtis prie žodžių, tai realiai
pasirinkimas yra raiškos+fps kombinacijos, todėl lygiai taip pat teisingi
(ar netreisingi) yra teiginiai, kad vartotojas gali pasirinkti raišką ir kad
vartotojas gali pasirinkti fps.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/