Tema: Re: 21'' CRT monitorius Vilniuje
Autorius: MRT
Data: 2016-04-21 14:40:32

> - zodžiu vienu, tai diskusija parodė visišką nesusipratimą, tuo ji ir buvo  naudinga, gal net Lietuvos politikams tiktų
> pasimokyti?

jei cia kazkoks uzvaziavimas, tai pats neatrodai i pavyzdinga diskusiju dalyvi..

> p.s. .. mano PHILIPS 24" IPS 24bit 60Hz turi blogesnes spalvines savybes nei  eilinis CRT, bet fokusavimas žinoma atvirkščiai.
> (foto menininkui pirmoje  vietoje spalvos, tik po to fokusavimas).

Jiems ir Hz/ms +/- turetu but nepirmoj vietoj..
Del spalvu/kampu ir kontrastu be IPS ir VA juk yra..
Is kitos puses - jie kalibruojasi, as kalibruoju kaip
mano akiai maloniau, o ne kaip naturaliau ir tiksliau..

Gavosi namie siaubiaekraniai Lenovo laptopai su 1366x768 glizguva..
Ten matosi, kad kazkas negerai.. sumazinau melynos ir uzmeciau raudonos..
Tapo pastebimai priimtiniau.. lyg to negalejo gamykliskai patiuninguot..

Va cia budavo dilema ar imt DELL'a uzrekomenduota, ar rizikuot su
IPS'iniais LG/AOC/Philips.. man DELL'e trukdavo HDMI (jie turedavo DP)..
Malonesniu review prie pigesniu brand'u irgi kartais pritrukdavo:
http://www.tftcentral.co.uk/reviews_index.htm

Darbe IT skyriuj naudojam LG IPS231, kitiems keliems perleidom DELL U2312HM
Sau nepasilikome DELL nes jie neturi vienos knopkes "Source" :)
Reikia eiti i meniu.. susirasti Source.. pasirinkt.. Yes..
Sito malonumo atsikandome is Philips'o su sensoriniais mygtukais..