Tema: Re: 21'' CRT monitorius Vilniuje
Autorius: Kesha
Data: 2016-04-21 13:58:45

> - zodžiu vienu, tai diskusija parodė visišką nesusipratimą, tuo ji ir buvo
> naudinga, gal net Lietuvos politikams tiktų pasimokyti?
>
> p.s.
> .. mano PHILIPS 24" IPS 24bit 60Hz turi blogesnes spalvines savybes nei
> eilinis CRT, bet fokusavimas žinoma atvirkščiai. (foto menininkui pirmoje
> vietoje spalvos, tik po to fokusavimas).

Įsigyk kaip pvz. DELL U3014 (dar yra ir Asuso 10bit modeliai) ir
sukalibruok (nors jis gamykliškai jau būna pakalibruotas) ir tada
pamatysi skirtumus, dar nepamaišytų ir vaizdo plokštė atitinkamą, o ne
prie philipso sėdek ir verk, kad lcd gaidys...
Šiaip LCD gaidys :) bet yra tarp jų ir gan kilmingų :)