Tema: Re: 21'' CRT monitorius Vilniuje
Autorius: MRT
Data: 2016-04-21 10:37:05

> - čia vėl painiojama du dalykai: absoliučių spalvų žmogus tikrai atpažįsta  gal 2 milijonus, bet tarp dviejų spalvotų juostų
> greta, atskirs kad jos  skirtingos turbūt pagal to tūlo anerikono nuomonę!

Bet zinai irgi idomiai skamba.. tarsi RGB atskiria ok, rinka 10 mln (imkim wiki source)..
Bet tu teigi, kad raudonos RGB(0-2^12;0;0) identifikuos kiekviena laiptuka..
2^12 netgi nera daug viso labo tik 4096 variantai.. 2^8 apskritai tik 256..
Sia vieta kaip ir suprantu.. bet nesu tikras, kad standartinis JPEG'as
rodomas per CRT ir per LCD = eilinis sveikas zmogelis vs zlibas kaip kurmis..

Anksciau sedejau prie CRT (ilgiau nei mases.. turejau ir 24" Wide Trinitron'us du Sun'o,
aisku jie atidrozti man pakliuvo.. buvo ir geresniu FD 21".. ir geresnes bukles..)
Bet kokie jie bebuvo, man prie aukstu rezu knisdavo ju geometrijos ir fokusu suvedimai.
Hercu tempe jie +/- normaliai.. >96kHz buvo.. OSD fokuso valdymas
top/all/bottom + su atsuktuvais pasisukioti irgi mokejau..
kitas dalykas, kad prie mazesniu rezu ir arklisku raideliu tas per daug nekliuvo..
Atsedejau (ir patiko) su 24" CRT su gal 1280x768 (jau nepamenu ar istempinejau i wide)..

Galu gale kai kurie kontrasto savybes buvo prarade.. tai tamsi susiveda i juoda, tai sviesi i balta..