Tema: Re: 21'' CRT monitorius Vilniuje
Autorius: Kesha
Data: 2016-04-20 14:14:30

> - pats gal pasidaryk? aš galiu paaiškinti:
>
> imi RGB, kiekvienas kanalas po 10 bitų (viso 30 bitų). Nupieši CRT ekrane
> plačias juostas,
> kuriose skiriasi tik jauniausia skiltis (0.1%). Dauguma, apie 75% žmonių tai
> matys!

neužmiršk, kad normaliuose LCD dar be RGB būna ir A dedamoji, kas
sudaro jau 40bit...

dėl žmogaus akies atspalvių, tai ten truputį kitaip, žmogus atskiria
dar daugiau bet siauram diapazone, t.y. visam spektre vienu metu jis
matys daug mažiau. Pvz. žiūrint į vaivorykšte "išspaus" mažiau bitų :)
nei į kokį žalios spalvos perėjimą iš šviesesnio link tamsesnio.