Tema: Re: ekonomiskas hardwaras serveriukui
Autorius: MRT
Data: 2016-02-12 11:58:22
> Na, pasirinkimo yra, tad ziuresim kada cia rankos daeis situ uzsiimti. Prima
> reikia isporceliuoti kas liko po upgreido:)
>
> Buvau pamegines atjungti cpu fan'a, tai visdelto didziausias triuksmadarys
> pasirodo psu, nors atrodo visai puse velnio pirkau...:(

vot gaidys :) ... o siaip jo.. yra koks nors kritinis komponentas, tarkim PSU, tarkim HDD..
aisku jei pakanka SSD, tada atsiranda visokiu fanless psu, fanless CPU..

jei kartais kazkam kitam iskistum case+psu, alternatyva:
39,69 - http://www.skytech.lt/sstsg05bblite-usb-silverstone-sugo-g05-black-miniitx-case-usb-standart-sfx-psu-p-155115.html
54,39 - http://www.skytech.lt/sstst30sf-silverstone-sfx-300w-psu-plus-bronz-active-pfc-inteligent-semifanless--p-194277.html