Tema: Re: ekonomiskas hardwaras serveriukui
Autorius: MRT
Data: 2016-02-11 16:15:07
> Galima ten pakabint 3.5'' >>>>>>>+ HDD x 3 + SSD x 1 <<<<<<<<
> http://www.videotesty.pl/m/pliki/instrukcje/instrukcja-obs-ugi-do-obudowy-komputerowej-COOLER-MASTER-ELITE-130_PL_(videotesty.pl).pdf
> konkreciai - elite130.jpg

Nu tai liuks.. man tas pdf'inis variantas uzkniso..
matyt per blur'a ir nepamasiau tos dalies desinej pusej..

> big shuriken jau brangokas - apie 40eur. Dar buvau rades tarpini varianta
> tarp kodati ir mazesniojo shuriken - kozuti. Galbut sitas dar vertas demesio
> Overall Dimensions:
> 110 x 103 x 40 mm

Man ko gero butu priimtiniausias 12,99 Eur + 0,89 Eur = 13,88 Eur

> http://www.skytech.lt/rrv21115fkr1-cpu-ausintuvas-cooler-master-vortex-211q-socket-lga11561155775-p-72724.html
> http://www.skytech.lt/aabc10-conversion-cable-3pin-female-3pin-male-with-resistor-convert-12v-p-46203.html

pakankamai geras metalo gabalas.. elementarus tvirtinimas - nereiks matkes isimt..
tikslas palikti toki (be ventiliatoriaus) - http://www.skytech.lt/images/medium/43/427243.png
jei nesigaus - uzmesi ventiliatoriu.. galesi bandyt reguliuot biose ar per ta varza pasodint tipo i 5V ir turet rpm info..
taip fantazuojant.. jei to shudino box'inio is esmes pakanka, tai sitas uz ~14Eur yra celkatrono svajone..