Tema: Re: ekonomiskas hardwaras serveriukui
Autorius: MRT
Data: 2016-02-11 12:10:35
> Tas diskas kiek durnai statosi:
> http://images.bit-tech.net/content_images/2013/09/cooler-master-elite-130-review/elite-130-12-1280x1024.jpg
> disk.jpg - geltoni varztai, pilkas remelis, raudona gumine tarpine.

idomu ar kas nors plono netilptu tarp hdd ir blekos, kur be tarpines..
kad ir paprastos elektros izoliacijos juostele viena kita..
nors klausimas ka ji ten padedu gerai susukus viska..

> Siaip  dar yra viena vieta kur galima montuoti su 4 gumom(kur foto sumontuotas ssd):
> http://images.bit-tech.net/content_images/2013/09/cooler-master-elite-130-review/elite-130-15-1280x1024.jpg
> Bet toje vietoje taip gerai laidus pravedziau, kad nesinori kabinti disko.
> Na cia dar yra vietos tiuninimui, tad pamastysim apie tai:)

Toje vietoje nepasikabins.. ten vienos skyles vienam 2,5",
o kitos - kitam is kitos puses pasukus 90* kampu.

> Taip, cpu ausintuvui max 65mm. Buvau nusiziurejes kodati, kuris 34mm
> aukscio. Bet gal ir neverta 20+eur...

Truputi blogis butu tas kodati.. tau tiek aukscio nereikia spaust..
jis pustu i apacia, o PSU imtu i virsu ora..
Dar blogis - ogi tas, kad durnas priejimas jo pravalymui,
tada kiek per mazas radiatorius, kad tiketis pasyviai paleisti..
Kodati turi nedaug metalo, vos pora heatpipe, o jo radiatorius atsidurtu tarp
dvieju siurbeliu.. kodati_siurbu ora apacion, kai PSU_fan ji keltu virsun..
Aisku galima apsukti kodati_fan'a, kad oras eitu per radiatoriu virsun pas PSU..

http://www.scythe-eu.com/en/products/cpu-cooler/shuriken-rev-b.html
105x116x64 mm / 4.13x4.57x2.52 in (Overall Dimensions)
100x100x12 mm / 3.94x3.94x0.47 in (Fan Dimensions)
Fan Speed: 650±200 rpm - 2,200 rpm (±10%)

Su siuo - nuemi velniop ta FAN (jis visai smagus, gal kur prisitaikysi),
ir naudoji tik 64-12=52mm radiatoriu.. o silta ora surinks maitblokio FAN..

Dar galima ir toki
http://www.scythe-eu.com/forum/shuriken-series/3659-big-shuriken-2-dimensions.html

Vizualiai paziurek i metalu konstrukcijas.. heatpipe skaiciu, groteliu dydi/kieki:
http://www.scythe-eu.com/uploads/tx_cfamooflow/Big-Shuriken-2-Rev_B-Bottom-View-Slant_01.jpg
http://www.scythe-eu.com/uploads/tx_cfamooflow/Shuriken_Rev_B-ViewBase_03.jpg

Is pigaus tiuningo:
http://www.skytech.lt/rrv21115fkr1-cpu-ausintuvas-cooler-master-vortex-211q-socket-lga11561155775-p-72724.html
jis pigus ir durnas.. 3pin jungtim, tiksuotom 1500rpm apsukom.. kuri gal eitu suvaldyti kaip Case Fan (jungiant matkej)
Jei ne - 13Eur uz http://www.skytech.lt/images/medium/43/427243.png ir tiketis, kad PSU Fan'as jam bus draugas.
Dar vienas privalumas - standartinis tvirtinimas (kartais buna neaktualu) neisimant matkes ir nelendant i jos nugara..
Tavo korpuse dugne nera slaptos angos prilisti prie proco radiatoriaus tvirtinimo skyliu...

Sum Sum Avege:
http://www.coolermaster.com/cooling/cpu-air-cooler/vortex-211q/
Dimension 102.4 x 96.4 x 58 mm - Weight 230g
Heat Sink Material 2 Heatpipes / Aluminum fins
Fan Dimension ø94 x 16.5 mm / 27.5 CFM ±10% / 20 dBA / Connector 3-pin
http://assets.coolermaster.com/global/upload/product_feature/Vortex211Q-features-01.jpg
58mm aukstis, atmetus Fan 16,5mm.. lieka kokie 41mm metalo..
https://www.youtube.com/watch?v=l_wmwhOy8zo << 00:12 ant dezutes yra jo gabaritu piesinukas.
https://www.overclockers.ru/lab/55186/Testirovanie_pyati_kulerov_bjudzhetnogo_klassa_s_processorom_Intel_Core_i7-3770K.html

Tiuningui:
http://www.skytech.lt/aabc10-conversion-cable-3pin-female-3pin-male-with-resistor-convert-12v-p-46203.html#tabsnav-5
http://www.skytech.lt/fan-mate2-korpuso-ventiliatorio-greicio-reguliatorius-zalman-fan-mate2-p-215135.html
Aisku Zalmano anksciau pigesnis budavo..  ir siaip fygnia tas reguliavimas Celkom.. nustatai kiek reikia ant full load..
ir paaiskeja, kad reikia palikti ant to minimumo ir bus gana.. dar paskui paaiskeja,
kad fiziskai fan nemoka issisukti prie ~300rpm, tenka palikt tuos tarkim ~500rpm..

> Stockinio pakanka, reikia tik apsukas
> numesti, kad visai jo nesigirdetu.

kartais stockinis pasiduoda iterpus varza (40-100Om) ant geltono laido..
patys ventiliatoriai skiriasi (nidec/delta/foxconn), tai jie skirtingai i ta varza reaguoja.
Taip sugebejo ausintis G1820T su box'iniu.. vietoj standartiniu ~1000-1200rpm
(is esmes fix'o prie load'o jie nekyla, nes neuzsikaitina celka)..
Privertus suktis ant kokiu 700-800rpm juntamai krenta garsas ir siu rpm pakanka ir load'ui..

G1820 2,7GHz 53W TDP – visas CPU ~33W, iš jų CPU dalis ~14W, GPU ~13W
G1840T 2,4GHz 35W TDP–visas CPU ~27W, iš jų CPU dalis ~10W, GPU ~10W
G3420 3,2GHz 53W TDP – visas CPU ~53W, iš jų CPU dalis ~28W, GPU ~16W
G4400 3,3GHz 54W TDP – visas CPU ~21W, iš jų CPU dalis ~15W, GPU ~4,7W
G3900 2,8GHz 47W TDP – visas CPU ~19W, iš jų CPU dalis ~12W, GPU ~5,5W

Tikejausi dar maziau W.. na bet ir tie 19W max yra gan gerai..
Ant pilno load su box'iniu 1000rpm fix'u pasieke ~49*C
sakyciau pff.. iki ribos ziauriai daug.. o dar ir apsaugas turi..

Tiesa, G1840T su 27W atjungus FAN uzkaista per 5min (su Al serdies box radiatorium, per 6min su Cu).
27W => 19W yra tik 70% to G1840T silumos.. arba kitaip sakant G1840T kaista 42% labiau..

Priemenu, kad box'inio metaliuko dydziai berods 13mm+5mm
(13mm cia tas apipuciamas, o 5mm tipo pad'as)
Bendras su ventiliatorium aukstis yra ~44mm