Tema: Re: ekonomiskas hardwaras serveriukui
Autorius: MRT
Data: 2016-02-10 17:37:16

> Paemiau g3900 + msi h110i pro + 16gb ddr4.
>
> Prie to pacio sugalvojau, kad laikas atsisveikinti su ATX deze, tad paemiau
> coolermaster elite 130(norejau panaudoti esama ATX maitbloki). Situ pirkiniu
> labiausiai nepatenkintas ir esu. Kojeles is tokios kietos plastmases, kad
> atrodo grindis subraizytu... Galejo nors kiek minkstesnes ideti.

Realiai pagal review fotkes - tos kojos gali buti demontuotos
http://www.overclockers.com/wp-content/uploads/2013/11/cm_elite130-47.jpg
Gal kazka panasaus eitu prisitaikyti:
https://www.senukai.lt/p/baldu-padukai-40-mm-8-vnt-vagner-sdh/2ir3
https://www.senukai.lt/p/kedes-koju-antgaliai-sp-06-d24-mm-h27-mm-juodi-4-vnt-vagner-sdh/3gs5

miniITX'as kiek komplikuoja ir tuo paciu palengvina matkes issirinkima :)
Darbe turiu G4400 su ASUS H110I-PLUS D3, bet MSI dar turi USB3.1 ir m.2 << kazkada pravers.

> Vienas 3.5'' diskas sriubuojasi keistai - 2 varztai ant guminiu padekliuku, o kiti
> 2 tiesiai prie remelio. Itariu is cia ateina siek tiek vibracijos. Na ir
> siaip visas korpusas toks kiauras su daug ventiliaciniu skyliu. Bet turbut
> nereikia tiketis stebuklo uz tokius pinigus.

si vieta gali pasiduot tiuningui.. jei netingesi ir jei netyciom uzgriebtu tas varztas sriegi panaudojus
dviguba guma - galima butu pabandyt virsuj ji pasodint 2gumos_kur_nenumatyta_ir_4gumas_vietoj_dvieju..

> CPU kol kas su stockiniu cooleriu(ikalbejo konsultantas), taigi ziuresim ateityje
> ar cia verta bus  dar ~20eur investicija daryti.

Cia kaip ir galima, bet kaip ir suvarzyta 65mm auksciu.. kaip ir imanoma..
bet jei aukstas - jau priarteja prie PSU "blokados".. vienas is variantu apjungt PSU ventiliatoriu
ir CPU ausinima - procas sildo kazkoki metalo gabala.. o maitblokis ausinasi "pasildytu oru"..

> Siaip visumoje labai patenkintas. Kompas sukasi kaip bitute. Ai dar samsung
> evo parode visa savo galia(bentjau testuose) :D

Siek tiek man idomu kaip jam sekasi su tais W..
Pabandyk atkartoti ta paveiksliuka kaip poste, kuris - Sent: 2016 m. sausio 20 d. 22:36