Tema: Re: HDD atsarginėms kopijoms
Autorius: MRT
Data: 2016-01-21 19:43:10
> Ne visi, o išlenda koks debilas - "vištų pešiotojas". Kitas išlenda - "šūdadarbis, morkos pas ūkininką užšalo". Nei žino, kur aš
> dirbu, kokį darbą dirbu, bet svarbu ant kito pamazgų kibirą išpilti. Čia bukų žemų žmonių charakteris - pažeminti kitą, kad pats
> aukštesnis atrodytų. Dvasios menkystos ir tiek.

kitas debilas, tai as.. nieko tokio neisizeisiu, kai tai sako kazkoks sena pirdyla..
nuo to, kad ivardinau fakta, kad tavo argumentacija ir supratimas suslubavo
dar karta ir sioje temoje - nepasijauciau protingesnis.. bet buvo smagu :P..
o "morkos" = "nei tu dirbi su IT nei hobiu supratima gera turi"..
Kaip vartotojas - tikrai ne bukiausias (jei ka cia tau komplimentas).

Del supratimo - sakei buvo rimtu vyru pokalbis, ivardink juos,
nes is dalyvavusiu - du debilais isvadinai:

MRT - debilas apie morkas, sudadarbis (kult. vadinasi nekvalifikuotas darbininkas)
rr - debilas apie vistu pesiojima
dweller - pritare debilams, ko gero irgi vienas is ju
Caponi - nieko nesuprantanti apie WD Blue ir negebantis normaliai reiksti mintis,
sudmalys pisatelius..  ir dar TPD (ne Thermal Power Design, o Tu Pats Durnas)..
Night - pirma kart atleidziam uz (na nebent Sniegas turi dar kažką pridurti apie
sklandų minčių dėstymą).
Paul_ - neutralus vienas postas.

liko rimtas vyras su baltu paltu.

"i rimtu vyru pokalbi lenda..." << atspek kas buvo antras rimtas vyras:
a) Night (nors nesimato, kad jis su Sniegu butu diskutaves)
b) tas pats "su baltu paltu" kitame asmenyje..