Tema: Re: HDD atsarginėms kopijoms
Autorius: Sniegas
Data: 2016-01-19 10:37:16
Nemiršta tie diskai taip, kaip tu esi įsitikinęs. Turiu 2008 metais pirktą
640 GB green - veikia be priekaištų.

"Caponi"  parašė naujienų news:n7krmg$505$1@trimpas.omnitel.net...

WD Red yra su 3 metų garantija. Jei Skytechas mala šūdą - galima pasirinkt
kitą tiekėją.

Kas link tarnavimo trukmės - to niekas niekada neatspės. Statistika ne
Green'ų naudai, bet kiekvienas konkretus egzempliorius yra unikalus ir turės
savo istoriją. Mano nusiteikimas apie diskus - aš tvirtai įsitikinęs, kad
diskas anksčiau ar vėliau mirs. Todėl duomenys turi egzistuot keliom
kopijom. O kuo ilgesnis garantinis laikotarpis, duo didesnė tikimybė, kad
diskas suges dar jam nepasibaigus ir pavyks pasikeist į naują nemokamai :-)

Na o galutinis sprendimas tavo.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/