Tema: Re: HDD atsarginėms kopijoms
Autorius: Sniegas
Data: 2016-01-21 17:53:59
Ne visi, o išlenda koks debilas - "vištų pešiotojas". Kitas išlenda -
"šūdadarbis, morkos pas ūkininką užšalo". Nei žino, kur aš dirbu, kokį darbą
dirbu, bet svarbu ant kito pamazgų kibirą išpilti. Čia bukų žemų žmonių
charakteris - pažeminti kitą, kad pats aukštesnis atrodytų. Dvasios
menkystos ir tiek.

"Night"  parašė naujienų news:n7qugk$m7u$1@trimpas.omnitel.net...

Ar čia nebus ta situacija, kai mes - krūva debilų, tik vienas Sniegas toks
protingas, baltas... Ble, sunku jam su mumis besmegeniais.