Tema: Re: HDD atsarginėms kopijoms
Autorius: Caponi
Data: 2016-01-19 10:59:28
Vėlgi, pamėgink paskaityt tekstą, į kurį atsakinėji, cituoju:

"Kas link tarnavimo trukmės - to niekas niekada neatspės. Statistika ne
Green'ų naudai, bet kiekvienas konkretus egzempliorius yra unikalus ir turės
savo istoriją."

Taip kad taip, kai kurie diskai gyvena ilgai, kai kurie savo amželį pabaigia
ne pas pirmą, antrą ar net trečią savininką. Kai kurie miršta dar garantiniu
laikotarpiu. Kaip jau ne kartą rašiau, statistika nieko nepasako apie
atskirai paimtą pavienį egzempliorių, jos pagalba mes tik galim paspėliot
kiek su didesne tikimybe, nei "šaudydami" visiškai aklai. O ilgesnis
garantinis laikotarpis visada gerai, ypač tai detalei, kuri statistiškai yra
mažiausiai patikima visame kompiuteryje (nu dar pigūs PSU nebent
konkurenciją sudaro :-))

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/