Tema: Re: Pora pastebejimu apie WD diskus
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-21 11:21:47
Nu man skaiciukai giliai px - kaip jau rasiau viename is postu - diskas ne
sisteminis, failai daugeliu atveju ne kilobaitiniai, bendravimas su pasauliu
per 1Gbps slangute - realiai dapyzdy tiek linijinis transferis, tiek
seek'as.
Bet jei labai idomu, tai pagooglink, as ieskodamas minciu ta tema tikrai
buvau rades ne vienoj vietoj ir apie milisekundes parasyta...
Sorry uz nekooperatyvuma, ale kazkaip nei laiko, nei noro lupinet tuos
diskus ir zaist nera, visgi metu galas :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/