Tema: Re: Pora pastebejimu apie WD diskus
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-19 17:20:35
A vot firmwaras pas mane naujesnis, 82, tiksliau 82.00A82, tik vat ka su tuo
dabar daryt - oficialiai pas WD ta tema nieko nera, greitas pagooglinimas
variantu upgreidui/downgreidui nedave, o jei ir pavyktu kazka pogrindy rast,
tai, zinant WD pomegi po ta pacia etikete leist techniskai skirtingus
daiktus, butu visai nedrasu eksperimentuot...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/