Tema: Re: Pora pastebejimu apie WD diskus
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-18 11:17:45
Nu tai spartos skaiciukus gerina tokiu budu :-)
Pvz., "letieji" Seagate yra 5900rpm, tai nelyginau, ale yra itarimas, kad WD
su 5400rpm buvo letesni, tai va ir pagreitino, nx...
OK, dar toki priejima prie reikalo pademonstruot su masovke (nors ir tai
gerai butu bent galimybe suprantanciam AAM pasireguliuot, jau nenekant apie
tai, kad lauzt kazkoki "perfomansa" siais laikais is standartiniu HDD yra
mazu maziausiai kvaila - juntamo rezultato vistiek nebus), nu bet su
NAS'iniais diskais tai jau konkreciai debilu reikia but (as nelinkes
medicinines diagnozes dalint, bet si karta negaliu susilaikyt :-))

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/