Tema: Re: Pora pastebejimu apie WD diskus
Autorius: Laimis
Data: 2015-12-20 00:14:18
Caponi rašė:
> Nu tai spartos skaiciukus gerina tokiu budu :-)
> Pvz., "letieji" Seagate yra 5900rpm, tai nelyginau, ale yra itarimas,
> kad WD su 5400rpm buvo letesni, tai va ir pagreitino, nx...
> OK, dar toki priejima prie reikalo pademonstruot su masovke (nors ir tai
> gerai butu bent galimybe suprantanciam AAM pasireguliuot, jau nenekant
> apie tai, kad lauzt kazkoki "perfomansa" siais laikais is standartiniu
> HDD yra mazu maziausiai kvaila - juntamo rezultato vistiek nebus), nu
> bet su NAS'iniais diskais tai jau konkreciai debilu reikia but (as
> [...]

Aš tai sakyčiau, kad tavo norai kertasi su RED'ų paskirtimi: jie ir taip
yra kone serveriniai, todėl AAM jiems, kaip šuniui penkta koja (panašiai
aktuali feature; čia priešingai, laužt tylumą, RED'ų paskirties
kontekste, yra netikslinga). Bent jau specifikacijose akustinis
triukšmas kyla priklausomai nuo talpos (nesigilinau, kaip tai susiję su
blynų skaičiumi/konfigūracijomis)