Tema: Re: Koki SSD 250GB rinktis darbui
Autorius: MRT
Data: 2015-06-16 11:56:57

> Taip. Dabar nepamenu kiek njusų dalyvių patvirtino pastebėję šitą
> efektą, bet keli tikrai buvo. Tik klausimas, ar jie atliko tiksliai tokį
> patį eksperimentą, kaip aš padariau. Visgi, tam reikėjo laisvo laiko
> paskirt ir nepatingėt patestuot. Todėl garantuoti, jog tai "įrodyta"
> negalima. Nors, 840 EVO ir Crucial SSD savininkai šitą eksperimentą gali
> atlikti nors ir dabar ;)

Man pakanka, kad itarimai yra pagristi - tarkim neirodyti, bet jie ir nepaneigti.
Kainu prasme ar 850Evo ar Crucial'as BX100/MX200 - pigesnis Crucial'as,
taciau psichologiskai jis letesnis. Nebent Crucial'as >50% uzpildytas elgiasi juntamai letai*.
* - cia apie tuos "Dynamic Write Acceleration" = "Yes" (arba kitaip sakant 250GB MX200'aji).