Tema: Re: Koki SSD 250GB rinktis darbui
Autorius: [mikro]
Data: 2015-06-15 10:58:41
jo, pritariu tamstos mintims, biski ramiau:) bet siaip yra pasoneje
sm850evo, ir toks pat pc su 840pro. nu tu ka nori ta sakyk, vistiek tas pro
kazkaip leciau sukasi net uz kazkoki sudina liteono OEM varianta, kur isvis
neaiskus parametrai (buvo cia diskusija tokia, s9 ar kaip ten jie vadinas) o
su tuo850evo, lyg tokio jausmo, kad kazkas netaip nera jau:)
o internetuose irgi lyg dar nesigirdi, bet kas liecia 840evo, tai irgi po
nemazai laiko gi islindo.

On 2015-06-15 09:00, MRT wrote:
> Testai testams, bet 256GB vs 500GB gali ir be testu jaustis:)

Kaip taisyklė, jaučiasi :]

Nesidomėjau dar tuo 850 EVO, gal jau paskaitėt forumus, ar nepaveldėjo
jis tų "nuostabiųjų" dalykų iš 840 EVO, kai testai l.gražūs, o realybė
gerokai pilkesnė? Neskaitant jau to "nuostabaus" bugo su senais failais :)

Po 840 EVO istorijos aš gana įtariai žiūriu į SM produkciją. Lyg ir
viskas gerai su ja, bet, rekomenduojant Crucial, man ant dūšios būna vis
tiek ramiau :)