Tema: Re: Koki SSD 250GB rinktis darbui
Autorius: Bronco
Data: 2015-06-15 19:36:55
On 2015-06-15 17:57, YZF wrote:
> Man rodos SSD greitis priklauso nuo to ar jis neseniai naudojamas ar jau
> kuris laikas dirba ir nemazai prisikimshes. Nes pastebiu ant vieno
> Crucial M4, kol sviezias tai gerai sukosi o dabar, uzpildytas ~80% nu ir
> taip kazkaip biski pagalvoja. Neilgai bet bet kazkaip leciau

Tu čia suplakei viską į krūvą. Reikia skirti situacijas, kai sulėtėja
dėl to, jog nespėja TRIM'as suveikti, pvz. diskas sukasi kokiame
servake, kur didelis I/O srautas ir nemaža duomenų apimtis keliauja
pirmyn atgal, nuo situacijų, kai viską lėtina pernelyg mažas laisvos
vietos likutis.

Diskas gali būti visai mažai naudojamas, bet užkištas, pvz. filmais.
Abiem atvejais sulėtėjimo šaknys lenda iš TRIM, bet problemos sukūrimo
priežastys kiek kitos. Jei pirmoji laikina ir išnyksta savaime palikus
SSD kuriam laikui ramybėje, tai antroji išliks kol pats laisvos vietos
neatlaisvinsi ir neduosi laiko TRIM'ui suveikt.

p.s. daug kur minima kritinė riba apie 75% SSD užpildymo, po to
įsijungia pirmieji juntami stabdžiai, bet tai gali kažkiek skirtis,
priklausomai nuo disko talpos ir kontrolerio. Aš rekomenduočiau nelipti
virš 60-70% ir viskas turėtų būti gerai. O tavo atveju teorija visiškai
atitinka praktiką, užvarei iki 80% ir pajutai tormazus :]