Tema: Re: Koki SSD 250GB rinktis darbui
Autorius: Bronco
Data: 2015-06-15 21:33:18
On 2015-06-15 21:11, YZF wrote:
> Ka as norejau pasakyti, jog gal tas 840pro jau gerokai uzpildytas o
> evo850 dar ne, ir is cia tas 'juntamas letumas' pas mikro :)

Bet matai, tu net nedarei jokio eksperimento ir tik postringauji sau,
kaip tau atrodo, jog turėtų būti, o aš dariau praktiškai. Ir dariau prie
vienodų sąlygų abiem SSD ir pastebėjau, jog man nebuvo nutikęs
"psichologinis efektas". Tai buvo realus ir pamatuojamas sekundmačiu
sekundžių skirtumas, nors sintetiniai testai rodė visiškai priešingą
vaizdą ir niekuo nepaaiškino stebimą efektą.