Tema: Re: Patarkit nešiojamą kompą
Autorius: Audrimas
Data: 2015-06-04 08:12:10
Juokinga kaina, aš lygiai taip pat pagalvojau, dar paklausiau pas
pardavėja ar čia ne refurbished variantas, sakė, kad naujut naujutėlis
:) Pats ilgai rinkausi laptopą, bet kai sudėdavau pagal parametrus ir
išvaizdą tai ko noriu tai vis išeidavo virš 1000E, bet kadangi laptopas
man ant tiek nereikalingas, kad tiek išleiščiau tai ilgą laiką nieko
tinkamo neradau. Dabar prireikė ant smūgio laptopo nes važiuoju į
kelionę... Kažkaip 12" nieko gero neradau, tai perėjau prie 13"3.
Apžiūrėjau daug variantų, bet visi pagal kainą būvo per brangūs (~500E)
kol nepamačiau vieno Acer modelio ir šito. Paėmiau šitą nes Acer'io
touchpad'as yra iš vienos "lentelės" o šitas senoviškas iš 3. Bandžiau
kažkokį Asus'a su 1 lentelės touchpad'u, tai visiškas pravalas, kai
bandai daryti click'ą kursorius būtinai pajuda šiek tiek, neįmanoma
dirbti. Nežinau, gal čia pigių laptop'ų bėda o gal čia to Asus'o modelio
bėda bet nenorėjau rizikuoti.

Pliusai:
Parametrų ir kainos sąntykis!!!
Išvaizda
Surinkimas (nieks nebraška, netraška, ekranas darinėjasi lengvai bet
uždarytas pats neatšoka nors nėra jokių fiksatorių)
Ilgas baterijos veikimas (sėdėjau apie 4 valandas su įjungtu wifi tai
nusėdo iki 45%)
Yra dedikuotas wifi išjungimo klavišas
Fingerprint skaitytuvas
Dirba be garso, aušintuvai girdimi tik mirtinoj tyloj
Po 4 valandų paprasto darbo (internetas, ofisas) kompas nė kiek nužkaito

Minusai:
Ekrano dangtis išorinėje pusėje padengtas neslystančia danga kuri labiau
traukia dulkes. (Paprastas plastikas/aliuminis man atrodytu daug
geresnis pasirinkimas, laptop'ą kitaip nei mobilką daug sunkiau išmest
iš rankų)

Dėl SSD:
Norėjau įdėti savo seną SSD, tai pagal storį neįtilpo. HDD šiame kompe
yra apie 30% plonesnis nei standartinis, tai kol kas taip ir palikau su
HDD. Apskritai SSD laptope gerai dėl greitesnio sistemos užsikrovimo bei
kažkiek taupomos energijos. Kas liečia paprastą darbą su kompu
(internetas, filmai, muzika, paštas) tai galima ramiai apsieiti be SSD.
Man po eilinio namų kompo upgrade'o liko SSD, galvoju įdėsiu žmonai į
laptop'ą, pažiūrėsiu reakciją po poros dienų. Tai nulis reakcijos, nei
pasakė, kad kažkas pagreitėjo nei ką... Ji laptop'ą kaip tik ir naudoja
internetui, paštui, filmams ir muzikai. Beje, tokiam naudojimui linux'o
labiau nei pakanka, nebūtina pirkti windows.

Tagi mano verdiktas šiam kompui 9,5/10

Beje, dar ir krepšį duoda, tai vėl ~10E taupa :)