Tema: Re: Patarkit nešiojamą kompą
Autorius: MRT
Data: 2015-06-01 12:13:30

> Sakai? Na, reiks pačiupinėti tada prieš perkant.
>
> Šiaip man nereikia smulkesnio nei 1366x768 ekrano, blizgančio irgi. O
> Lenovo, Dell klavos lyg nieko būna.

Sunku pasakyti ar tau priimtinas, bet kaip uz tokius pinigus visai nieko Flex'ai.
Kaina nebaisiai kanda, Win komplekte, tapsnojamas (galima netapsnot),
IPS'inis FHD, tik deja blizgus ekranas:
http://www.skytech.lt/search.php?keywords=lenovo+flex
Visai priimtinas ir su kokia nors isorine belaide klava ir pele.