Tema: Re: Patarkit nešiojamą kompą
Autorius: Lavonas
Data: 2015-06-01 16:13:28
Ash rekomenduoju Air2. Kol zmona sedejo su dell laptopu, tai vis reikedavo
kazka padeti/padaryti jai. O daba va jau du menesiai Air2 turi ir ne cypt
ish jos puses :)

"70005"  wrote in message news:mjqkj9$gql$1@trimpas.omnitel.net...

Ponia užsimanė savo kompo, nes stalinį esą aš užsikvempęs:)

Anksčiau ketinau nupirkti Air'ą, bet dabar suabejojau: ar OS ir kita
specifika prilips po Win, neaišku (kaip kažkada paliko mišrų įspūdį
aipodas); pamokyti taip, kaip su Win, negalėsiu; namie išdykę vaikai, tad
daiktai kenčia, o kainuoja tas žaislas gerą kapeiką.

Win8 ir vėlesnių nepažįstu ir privengiu, visiškai tenkina Win7, juos ir
norėsis naudoti.

Poreikiai? Paštas, internetas, filmų žiūrėjimas kelionėse (turi pavežti
viską), nuotraukų organizavimas (be didelio redagavimo). Labai didelio
nenori, lengvas džiugintų labiau. Aš manau, kad ekranas turėtų būti 13,3-14
colio, kuo ištvermingesnė baterija, SSD. Ar tai reiškia, kad žiūrėti tik į
ultrabukus? Ir ką konkrečiai patartumėt?

Biudžetas: gali būti ir Air'o, bet norisi skirti ~500-600 EUR, jei įmanoma į
tai tilpti su tokiais reikalavimais. Perkama būtų Vakarų Europoje, bet
palyginčiau ir su LT kainomis.

Ačiū.