Tema: Re: Patarkit nešiojamą kompą
Autorius: 70005
Data: 2015-05-29 21:54:41
"budulis vulgaris" <bv@lindyne.lt> wrote in message
news:mk98sh$vkm$1@trimpas.omnitel.net...
> Šitą sau gali pritaikyti. Jau buvo visa diskusija kaip ir p[asibaigusi -
> bet ne, turėjai įlįsti ir patrolinti visiškai be jokios naudingos
> informacijos temos autoriui.

Visgi teisus jis:) Iš jūsų sulaukiau ne atsakymų į klausimą, o įtikinėjimų,
kad man reikia aipado arba kitokio eplo:) Kai pasakiau, kad ne, ir kažkiek
motyvavau, dar labiau užsivedei.

O apie kokį paprastą Inspironą kaip tik vakar ir pagalvojau. Tad žmogus
praktiškai atspėjo:)
Dar išgirtas Asus UX305 - tipo Air'o kopija - bet man jis kažkoks kiniškas,
o ir kainuoja arti tūkstančio.

> Jei nepastebėjai, tai jis ne kainos išsigando.

Kainos nebijau, bet konkrečiu atveju brangus kompas būtų perteklinis, nes
bus naudojamasi tik priebėgom, o po poros metų bus kas nors naujesnio ir
patrauklesnio.