Tema: Re: isorinis HDD stalcius (deklas) 3.5 SATA FireWire
Autorius: Saulius
Data: 2008-05-15 18:50:33
"accu" <accu@takas.tl> wrote in message news:g0h7d5$a82$1@trimpas.omnitel.net...
> Sunku nepastebėt jei atidžiau žiūrėt...

gerai jau gerai, čia ne esmė

> Western Digital Caviar Green Power WD7500AACS
> 750GB, 5,400 RPM Low Power Hard Drive
>
> Dėžutėmis nesidomėjau, bet kaip žiūrima į eSATA? Gal kas iš realiai besinaudojančių parašytų kokie greičiai MB/s vaikšto.

eSATA lyg ir 3 Gb/s (gigabits). Dauguma dėžučių SATA turi USB 2 ir eSATA sąsajas. Į desktopus eSATA galima pajungti per papildomą plokštę, jei neturi, o va kaip su notebookais - nežinau, ar būna variantų su eSATA jungtimis.

>Galimybė įsidėt į stacionarų PC niekur neprapuls. IMHO diskui dėžutėje 7200rpm kaip šuniui penkta koja, plius bereikalinga šiluma.

Manau, kad tik dėl šilumos. Jei jungtum per eSATA arba per Firewire 800, tai manau greičio skirtumas jaustųsi.

>Analogiškai ir stacionariame PC naudojant kaip file storage diską.

Skirtumas stacionare tarp 5400 ir 7200, manau, jaustųsi nemažas. Aš jį galvoju naudoti ir DV video capturinimui kartas nuo karto, tai greitis turėtų įtakos.

Na čia kaip visada - noriu max rezultato ir galimybių už mažiausią kainą :)
Man patiko, kad prijungus panašų variantą (tiesa jau gatavą išorinį diską WD iš mybook serijos) prie senuko laptopo per firewire, labai jautėsi sklandus ir lengvas darbas su dideliais video failais. Pačio laptopo diskas tai ten taip drožiasi, kad labai nervina. O drožiasi, nes pastoviai ant ribos tuščia vieta, fragmentacija nereali (o kai vietos nėra, tai neina ir defragmentuoti).