Tema: Re: isorinis HDD stalcius (deklas) 3.5 SATA FireWire
Autorius: Saulius
Data: 2008-05-15 12:59:28
"accu" <accu@takas.tl> wrote in message news:g0gq94$kab$1@trimpas.omnitel.net...
> Galiu. WD7500AACS. Palaikys. Didesnė, kad taip ;)

Šmaikštuolis :)

> Pasiskaitymui http://www.silentpcreview.com/article786-page1.html , ir šiaip nematau racijos kišt į dėžutę 7200rpm diską.

Mano pagrindinis kriterijus - didžiausia talpa už mažiausią kainą, derinant su garsu, išsaugant galimybę šitą diską įkišti ir į desktopinį kompą. Dabar jis būtų jungiamas prie notebook'o. Nepasebėjau, kad tavo siūlomas modelis - 5400 rpm. O racija šiaip dar būtų ta, jei dėžutė palaikytų ne tik USB2, o Firewire 800, kuris pasiekiamas maks. greitis. Jaučiu rinksiuosi samsung variantą.