Tema: Re: isorinis HDD stalcius (deklas) 3.5 SATA FireWire
Autorius: Saulius
Data: 2008-05-13 18:47:42
na va niekas nepataria nieko... :/ tai gal sakau, atsakysite į konkretesnį klausimą. Kadangi nerandu kainininkuose HDD dėklo varianto, kuris palaikytų SATA ir FireWire, o dėl neaiškių papildomų išlaidų internetu užsakinėti nesinori, tai pereisiu tik prie USB2 turinčių variantų...

Neapsisprendžiu tarp šių 2 variantų:

1. http://www.bms.lt/lt/catalog/view/?id=35000
2. http://www.bms.lt/lt/catalog/view/?id=24730

Linkstu link pirmo varianto, nors akivaizdžių skirtumų apart dizaino nėra. Abu hotswapable. Gal jūs matote kokius nors skirtumus?
Neišskaitau niekur, ar palaikytų SATA II diskus. Ar, jei palaiko SATA I, tai palaikys ir SATA II?

Diską imčiau 750. Be priklauso nuo to, kuris iš šių tylesnis ir, ar turėčiau problemų su SATA II, nes Samsung yra SATA I, o seagate SATA II:

1. Samsung http://www.bms.lt/lt/catalog/view/?id=34911
2. Seagate http://www.bms.lt/lt/catalog/view/?id=37312
o gal WD http://www.bms.lt/lt/catalog/view/?id=37838 ?
Visų kaina vienoda - 500 Lt. Kuris tyliausias ir patikimiausias (tikriausia nėra seniai pasirodę, tai apie patikimumą sunku spręst)