Tema: Re: isorinis HDD stalcius (deklas) 3.5 SATA FireWire
Autorius: accu
Data: 2008-05-15 14:39:17
Sunku nepastebėt jei atidžiau žiūrėt...
Western Digital Caviar Green Power WD7500AACS
750GB, 5,400 RPM Low Power Hard Drive

Dėžutėmis nesidomėjau, bet kaip žiūrima į eSATA? Gal kas iš realiai besinaudojančių parašytų kokie greičiai MB/s vaikšto. Galimybė įsidėt į stacionarų PC niekur neprapuls. IMHO diskui dėžutėje 7200rpm kaip šuniui penkta koja, plius bereikalinga šiluma. Analogiškai ir stacionariame PC naudojant kaip file storage diską.

--
accu