Tema: Re: Ieškau ZX Spectrum ar kt savadarbio kompiuterio
Autorius: G.K.
Data: 2019-11-13 08:13:56
Tas kuris pas mane buvo ir atidaviau useriui turejo RAM surinkta is КР565РУ5 .
Ir tai buvo originali Santaka isdirbta KRMTMTI ir ten pat gaminama. As
pasigaminau pats is detaliu kurios buvo naudojamos sios Santakos gamyboje.
Priedo pasididinau RAM iki 48KB, pasidariau flopiko interfeisa ir pridejau
"seselini" monitoriu (ne vaizduokli) i kuri patekdavau paspaudes mygtuka.
Monitoriaus pagalba galedavau perziureti ir redaguoti RAM. Debuginti ir t.t.
Turejau ir visas gamyklines (KRMTMTI) schemas, bet ismeciau. Keista jog pati
Santaka liko.