Tema: Re: Ie?kau ZX Spectrum ar kt savadarbio kompiuterio
Autorius: Sail
Data: 2019-10-14 08:20:49
Ir viskas butu gerai su tom dos'inem buhalterinem. Kiek daug visokio
dabartinio sudo nera - automatiniai updeitai, antivirusines, etc. Kaip
kirvis, kuris gali simta metu veikti ir nekelti problemu.

Jei luzta, tai del blogos programos, ir visada tai darys toj pacioj vietoj,
o ne priklausomai nuo menulio fazes.

Vienintelis uzpisimas tai dbf'ai su savo indeksais.