Tema: Re: Ie?kau ZX Spectrum ar kt savadarbio kompiuterio
Autorius: Remigijus
Data: 2019-10-04 21:11:39
Taip, tik dažniausiai nereikėdavo siųsti to impulsiuko, tas
"liurliurliur" būdavo girdimas ir paprastu telefonu nukėlus ragelį.
O kadangi AON turėdavo "nukelti" ragelį, kad gauti numerį, tai visada
skambinant kam nors būdavo aiškiai girdima, kad pas jį yra AON.

Vėliau atsirado tokia funkcija anti AON, kai būdavo bandoma pasiųsti
trukdžius, kad sutrikdyti tą "liurliurliur", kad AON neatpažintų
numerio. Tačiau man neteko matyti, kad šitai veiktų. O AON'ų daug esu
surinkęs...