Tema: Re: Ieðkau ZX Spectrum ar kt savadarbio kompiuterio
Autorius: useris
Data: 2019-10-03 12:37:19
Kas yra AON?
Šiaip domina visi kompiuteriai, tai įmesk foto čia arba į emailą - beveik
tikras, arba Viber 8 623 77715
Įdomu ir istorijos iš Lietuvos kompiuterijos - kas ką gamino, kaip tais
laikais naudodavo ir pan.
Pvz visi ko klausiu sako, kad Elektronika BK naudodavo tik žaidimams, tik
neseniai sužinojau, kad naudodavo ir šviesų valdymui.

"For example John Smith" <For.example.John.Smith@mailinator.com> wrote in
message news:qn2iik$qhq$1@news.omnitel.net...