Tema: Re: paslaptingi siuntiniai
Autorius: benamis
Data: 2019-08-04 14:23:51
su dpd+amazon trackingu tai idomiai buna. Esu gaves siuntiniu, kai per
amazono puslapi rodo detaliai kur keliauja, bet suvedus i dpd puslapi
sako, kad neegzistuoja siunta arba labai ribotai informacijos. Kai dingo
viena siunta tai dpd nieko negalejo pasakyti ir sake kreipkis tiesiai i
amazona. Speju tarp amazono ir dpd yra kokia tais atskira sutartis ir
trackingo informacija taip paprastai viesai neprieinama.