Tema: Re: paslaptingi siuntiniai
Autorius: ru
Data: 2019-08-01 14:44:56
Cirkas tesiasi.
Vakar ryte gaunu SMS (siuntejas Amazon), kad DPD pristatys mano siunta.
Griztu vakare - akurat, palikta pas kaimyna.
Vakarykstes dovanos - stalinis "smart watch" ir iphone baterija.
Pasiknisau Amazone, pasirodo turiu paskyra. Net nepamenu, kam ir kada ji man
buvo reikalinga. Bet ten dar LT adresas, LT banko kortele (expired 03/2015).
Lietuvoj nebuvau virs 2 metu, cia (Skotijoj) is Amazono nieko nepirkau. Taip
kad ir ne prie ko.
Perziurejau banko ir PayPal israsus, jokio neaiskaus judejimo nera.
Nu kas per x...nia??
Kaimynas patare kreiptis i policija. Nesinori veltis, bet gal reikia?