Tema: Re: paslaptingi siuntiniai
Autorius: no
Data: 2019-07-30 14:52:42
niekaip nesuprantu vienos schemos vietos: kinieciu kontora savo sudeliuka
persiuncia kaip gift i savo kazkoki feikini adresa. kodel nuo sito momento
jie negali rasyti fake reviews (kaip gavejas is fake adreso)? kam jiems dar
karta persiusti random zmonems?

"bezas"  wrote in message news:qhe7jt$qv1$1@trimpas.omnitel.net...

Amazon pardavejai taip fake possitive review generuojasi.
Siaip nesuprantu kodel isvis kazka ideda jei gali tiesiog tuscia deze
siusti.
google > brushing scam.