Tema: Re: paslaptingi siuntiniai
Autorius: ru
Data: 2019-07-26 11:00:37
Siuksliu konteineris arciau..
Pirma radau pasto dez. (siaura dezute, tilpo), antra kurjeris (neatkreipiau
demesio kokios kompanijos, bet ne pasto, tuos pazistu) atnese.
As - "kas cia"?
Jis - "cia tu (vardas, pavarde, adresas)? Imk"
As - "nu duok"...
Laukiu keliu siuntiniu is Ebay, mintis buvo, kad cia vienas is ju. Buvo
kazkada kelios prekes, pirktos Ebay, is/per Amazon gautos. Bet senu adresu,
cia atsikeliau pries du men.
Gal tuo ir baigsis, apsiramins. O jei ne? Atnes i namus - gerai, neimsiu.
Nebusiu namie - paliks pas kaimynus ar "safe place" (veiksmo vieta -
Skotija, cia tai iprasta).
Kazkokiu veiksmu imtis? Kokiu? Ar i konteineri ir nesukti galvos?