Tema: Re: Siuntimas iš amazon.co.uk
Autorius: ostapas
Data: 2019-04-11 09:54:07
Aš per eshopwedrop siunčiausi - tai komplektavimo mokestis 1.49€. Svoris ten
ant ribos - vienos dėžės atveju ko gero būtų tilpę į 2kg, dabar bus tarp 2
ir 3. Anyway, bus pigiau nei paties amazono 9 svarai už siuntimą.
Šūdiniausia dalis - jie kaip tik šiuo metu keičia sandėlį, tai siunta
praeitą penktadienį neišvažiavo. Kadangi susidėjo daug visokių aplinkybių,
rytoj kaip tik atveš prekes, pirktas kovo 29 dieną - bus lygiai 2 savaitės
nuo pirkimo :D

On 2019-04-08 09:21, ostapas wrote:
> vėl cirkai - du daiktus išsiuntė dviem siuntiniais, nors ir buvo sudėtos
> varnos kad combinint reikia. šį kartą per tarpininką - reiškia bus kokie
> +2€ už apjungimus ir bereikalingus kartono vežiojimus.

Žinau, man kartais irgi taip nutinka, bet čia ne Amazon problema. Jie
viską daro su vienu tikslu - kuo greičiau prekę pristatyti pirkėjui. O
per tarpininkus perka ten kažkoks nykstamai mažas pirkėjų procentas, tai
jie dėl to logistikos schemos nekeis. Be to ir neprivalo, nes jei rašo,
jog į Lietuvą nepristato, tai visi tarpininkai yra tavo atsakomybės ir
linksmybių reikalas.

p.s. Jei daiktai du, tai komplektavimo mokestis bus 1 EUR, nėra prasmės
kelt bangų. Man vieną kartą linksmiau buvo, kai daug smulkmenų taip
susiskaldė į siuntas, tai jau skambinau į pirkeu pasipiktinti tokia jų
komplektavimo politika, kai blin už kažkokią papildomai įmestą 0.50 eur
vertės smulkmeną tenka komplektavimo eurą mokėti :) Padarė nuolaidą ten
tom visoms smulkmenoms ir mokėjau komplektavimą tik esminiams daiktams,
kurie ir galėjo atskirai sukrist.