Tema: Re: Siuntimas iš amazon.co.uk
Autorius: ostapas
Data: 2019-03-18 12:53:29
Šiuo atveju pirkimo metu jie žadėjo pristatyt 13-14 dieną, kas realybėj
reiškia atvežimą 12-13. Su tarpininku kažkaip ten nebūtų taip gerai gavęsi.

"fenix"  wrote in message news:q6nsgb$nk7$1@trimpas.omnitel.net...

2019.03.18 12:25, ostapas rašė:
> Aha, ir tada paaiškėja kad amazonas viską sudėjo į 3 kartus per didelę
> dėžę ir sumoki už orą tikrąja to žodžio prasme. Been there, done that.
> Katės kilimėlio siuntimas kainavo 9€ vietoj 5 :(

joooo, pakavimai kartais nustebina, odini dirza esu gaves kietoje(!)
dezeje beveik savo juosmens dydzio. kaip sakiau, 90% perku FREE shiping
i to amazono home country ir jeigu yra variantai pirkimo tai kaip
taisykle prioritetas
1. Parduoda amazon
2. Parduoda to daikto gamintojas pats
3. Kombinuoju kelias prekes to paties pardavejo, jeigu imanoma, t.y. amazon
4. visi kiti...
Kolkas jokio major fokuso neturejau, pirkau kolkas tik is .de ir .co.uk.
Siaip .de kaip taisykle buna pigiau formuojant 5-10 prekiu krepseli bent
3-5% vs .co.uk