Tema: Re: Siuntimas iš amazon.co.uk
Autorius: Bronco
Data: 2019-03-19 03:47:39
On 2019-03-18 09:09, ostapas wrote:
> Ch**j b**t, laiškininkė atnešė lapelį - varyk į paštą pasiimt. Čia po
> to, kai už siuntimą sumokėjau ~9€.
> Čia man taip vieną kartą nepasisekė ar dabar jau taip nuolat bus?

9 EUR ne rodiklis, jei jie išsiunčia paprastu paštu. O tada jau
prasideda vietinio pašto niuansai.

Būtent todėl aš paprastu paštu jau beveik nieko nesiunčiu. Gal ten
kažkam mieste gyvenančiam ir ok viskas, man užmiestyje tai pain in ass
konkretus. Tai lapelio neįmeta iš viso, tai įmeta už kokių 10-ies dienų
nuo siuntinio gavimo, tai visas siuntinys dingsta be jokių žymių.

Siunčiu namų adresu tik su Expedited delivery, o visais kitais atvejais
arba į LPexpress paštomatą, arba PirkEU, tada viskas OK būna.

Paskutinį kartą ant durniaus nusiunčiau namų adresu paprastą pirkinuką
(apsauginė plėvele telefono ekranui už 4,5 eur), tai per mėnesį neatėjo.
Parašiau Amazonui, tai jie išsiuntė dar sykį. Radau maždaug po pusantros
savaitės pašto dėžutėje. Dabar galvoju, čia katras atėjo, pirmas ar
antras? :]