Tema: Re: Siuntimas iš amazon.co.uk
Autorius: Bronco
Data: 2019-04-10 23:38:57
On 2019-04-08 09:21, ostapas wrote:
> vėl cirkai - du daiktus išsiuntė dviem siuntiniais, nors ir buvo sudėtos
> varnos kad combinint reikia. šį kartą per tarpininką - reiškia bus kokie
> +2€ už apjungimus ir bereikalingus kartono vežiojimus.

Žinau, man kartais irgi taip nutinka, bet čia ne Amazon problema. Jie
viską daro su vienu tikslu - kuo greičiau prekę pristatyti pirkėjui. O
per tarpininkus perka ten kažkoks nykstamai mažas pirkėjų procentas, tai
jie dėl to logistikos schemos nekeis. Be to ir neprivalo, nes jei rašo,
jog į Lietuvą nepristato, tai visi tarpininkai yra tavo atsakomybės ir
linksmybių reikalas.

p.s. Jei daiktai du, tai komplektavimo mokestis bus 1 EUR, nėra prasmės
kelt bangų. Man vieną kartą linksmiau buvo, kai daug smulkmenų taip
susiskaldė į siuntas, tai jau skambinau į pirkeu pasipiktinti tokia jų
komplektavimo politika, kai blin už kažkokią papildomai įmestą 0.50 eur
vertės smulkmeną tenka komplektavimo eurą mokėti :) Padarė nuolaidą ten
tom visoms smulkmenoms ir mokėjau komplektavimą tik esminiams daiktams,
kurie ir galėjo atskirai sukrist.