Tema: Re: Q: dar vienas PayPal klausimas
Autorius: eMJei
Data: 2017-12-11 16:21:41
blin ant gero uzsirovei. man buvo kad siunciau, rodo delivered, bet
gavejas atidares disputa "nieko nepirkau". cia aisku seller protection
pilnai sudirbo, be jokiu problemu. butu pasakes box empty , gaudyk veja
laukuos.

siaip ebay ir paypal - nedurni, jei paziures tavo istorija, feedbackus.
ar viena karta siunti, ar pastoviai. gaunas kaip ir irodymas teisme, kad
nekupranugaris.