Tema: Re: Q: dar vienas PayPal klausimas
Autorius: Katinelis
Data: 2017-12-10 17:52:13
Paguglinau biski, radau identiska atveji kai yra pasto cekis, trackingas
rodo, kad delivered, o gavejas sako "empty box" - Paypalas vistiek grazina
pinigus pirkejui.
Tik ten suma daug didesne ~300 svaru. Taip kad mano atveju nuostolis dar
nedidelis. Kazkokia nesamone - pasakai Empty Box ir turi preke uz dyka...