Tema: Re: Q: dar vienas PayPal klausimas
Autorius: Korke
Data: 2017-12-08 22:56:28
Pastininkai susniaukste miltelius?
Ka tokio pizdintino siuntei? Tada bus galima kazka filosofuoti.
Man panasus p*****as prancuzijoje pasitaike, kai ant daliu telefa
siunciau, gavo, parase atsiliepima,kad viskas ok, po savaites, pradejo
pist prota apie water damaged ir, kad claimins paypalui. Parasius, kad
nepistu proto, kad tokie bajeriai "nemokamo apsipirkimo" man zinomi, ir,
kad aprasyme viskas buvo nuodugniai aprasyta ir, kad tai bus pakopinta
kaip atsakymas i claim'a, kazkaip tuo ir baigesi. Tiesa ten 50eur eiles
reikalas tebuvo.