Tema: Re: Q: dar vienas PayPal klausimas
Autorius: Korke
Data: 2017-12-09 15:45:22
Sunkiai tiketina, kad pastas/kurjeriai atidarinetu ir pamate ne pinigus
ar auksa ar ipod'a, paimtu, kad parduot ir atgal uzklijuotu. Gal eilinis
budas pirkejo uz dyka gaut daikta, verte nedidele, bet ir pastangu
jokiu, paverkei i laiska, paklikinai pora mygtuku, pardavejas nusispjaus
del tiek babkiu ir turi.
Manau deciau skersa, issiunciau, cekius turiu (jei daiktas kazkiek
svorio turetu ir mase atsispindetu cekyje butu dar geriau), trakingas
rodo deliverinta. Tegu PP sprendzia.
Mano atveju po parasymo to, jokiu veiksmu nebuvo daugiau.