Tema: Re: Online .pl shopai su siuntimu į .lt
Autorius: Lapinas
Data: 2017-11-24 08:03:26
Aš irgi pradėjau nuo mailboxde, nes kitų nebuvo.
Šiaip jau skiriasi verslo modeliai: pirkeu patys gabena, o mailboxde
persiunčia paštais, kadangi jie ant čekijos sienos, tai pasiūlo gan nebrangų
siuntimą per čekijos paštą.

Šiai dienai vienareikšmiškai pirkeu servisas yra geriausias, o atsiėmimo
taškas man beveik pakeliui namo, tai jau nebelyginu kainų su ešopvydrop.